- współpraca z prorektorami właściwymi ze względu na zakres działania i obowiązków
- członkostwo we właściwych komisjach senackich i rektorskich
- koordynacja działań kierowników studiów w zakresie spraw studenckich
- podejmowanie decyzji i podpisywanie dokumentów w sprawach związanych z przebiegiem i organizacją studiów
- sprawy socjalno-bytowe studentów
- działania w zakresie Programu Mobilności Studentów i Doktorantów oraz Międzyobszarowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych i Społecznych (MISH)
- prowadzenie i nadzór nad postępowaniami doktorskimi
- współpraca ze Szkołą Doktorską
- rekrutacja na studia
- postępowania nostryfikacyjne
- przeprowadzanie egzaminów doktorskich oraz przewodniczenie obronom rozpraw doktorskich
- współpraca z Samorządem Studenckim i Doktoranckim oraz Europejskim Stowarzyszeniem Studentów Prawa ELSA
- koordynacja i nadzór nad studenckimi kołami naukowymi
- działania w zakresie polityki absolwenckiej z uwzględnieniem polityki śledzenia losów Absolwentek i Absolwentów (we współpracy z Prodziekanem ds. jakości kształcenia i rozwoju)
- studenckie i doktoranckie sprawy dyscyplinarne
- działania w ramach tzw. trzeciej misji – edukacja prawnicza, wykłady otwarte, współpraca z liceami
- przewodniczenie komisjom właściwym ds. egzaminu doktorskiego, dyplomowego i egzaminu komisyjnego
- wnioskowanie i opiniowanie w sprawach konkursów, nagród oraz grantów dla studentów i doktorantów (we współpracy z Prodziekanem ds. badań i internacjonalizacji)
- sprawy opieki zdrowotnej oraz szkolenia bhp studentów
- postępowania awansowe (konkursy)
- hospitacje zajęć
- zastępowanie Dziekana w przypadku jego nieobecności na posiedzeniach Rady Dziekana, Senatu i Kolegium Dziekańsko-Rektorskiego oraz w innych określonych przez Dziekana sytuacjach
prof. dr hab. Joanna Haberko
Prodziekan ds. studenckich
joanna.haberko@amu.edu.pl
(61) 829-3139
Stanowisko na UAM: profesor
Jednostka: Katedra Prawa Cywilnego, Handlowego i Ubezpieczeniowego
Dyżur w semestrze zimowym w r. a. 2024/2025
- poniedziałek 13:15 – 14:15 pok. 144 CR, po wcześniejszym umówieniu mailowym,
- czwartek 12:00 – 13:00, pok. 144 CR, po wcześniejszym umówieniu mailowym.