- współpraca z prorektorami właściwymi ze względu na zakres działania i obowiązków
- członkostwo we właściwych komisjach senackich i rektorskich
- koordynacja działań kierowników studiów w zakresie realizacji obowiązków wynikających z wymogów dotyczących jakości kształcenia
- koordynacja prac nad Strategią Wydziału na lata 2024-2030
- koordynacja funkcjonowania rad programowych
- koordynacja prac opiekunów praktyk zawodowych (we współpracy z Prodziekanem ds. studenckich)
- koordynacja prac Laboratorium Mentoringu (we współpracy z Prodziekanem ds. studenckich)
- opracowywanie i wdrażanie nowych programów studiów oraz reforma już funkcjonujących
- koordynowanie działań w zakresie ankiet i rankingów krajowych i międzynarodowych (we współpracy z pozostałymi członkami Zespołu Dziekańskiego)
- koordynowanie działań w zakresie opracowywania planów zajęć
i funkcjonowania systemu USOS - koordynacja i nadzór nad zdalnymi formami edukacji, w tym: MS Teams, Moodle
- współpraca z samorządami zawodowymi, absolwentami Wydziału i ich organizacjami oraz innymi interesariuszami zewnętrznymi (we współpracy z pozostałymi członkami Zespołu Dziekańskiego)
- inicjowanie umów w zakresie współpracy z otoczeniem zewnętrznym istotnych dla rozwoju Wydziału
- koordynacja prac Rady Biznesu i Nauki przy Wydziale
- staże i praktyki studenckie (we współpracy z pozostałymi członkami Zespołu Dziekańskiego)
- współpraca z Biurem Karier
- hospitacje zajęć
- przeprowadzanie egzaminów doktorskich oraz przewodniczenie obronom rozpraw doktorskich
- nadzór nad działalnością Kliniki Prawa
- nadzór nad działalnością studiów podyplomowych
- postępowania awansowe (konkursy)
- nadzór i współpraca z koordynatorami sylabusów w zakresie aktualizacji i funkcjonowania systemu e-sylabus
- przewodniczenie komisjom właściwym ds. egzaminu doktorskiego, dyplomowego i egzaminu komisyjnego
- koordynacja przygotowywania dokumentacji dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- wstępna weryfikacja wniosków dotyczących tworzenia studiów podyplomowych
- wstępna weryfikacja we współpracy z Dziekanem obsady zajęć i obciążeń dydaktycznych (monitorowanie pensum)
- analiza ankiet studenckich (we współpracy z Prodziekanem ds. studenckich)
- system hospitacji zajęć dydaktycznych
- zastępowanie Dziekana w przypadku jego nieobecności na posiedzeniach Rady Dziekańskiej, Senatu i Kolegium Dziekańsko-Rektorskiego oraz w innych określonych przez Dziekana sytuacjach
prof. UAM dr hab. Katarzyna Celińska-Grzegorczyk
Prodziekan ds. jakości kształcenia i rozwoju
katarzyna.celinska-myslaw@amu.edu.pl
Stanowisko na UAM: profesor uczelni
Jednostka: Zakład Postępowania Administracyjnego i Sądowoadministracyjnego
Dyżur
- czwartek 8:30 – 9:30, pok. 143 Collegium Rubrum;
- piątek 10:00 – 11:00, pok. 143 Collegium Rubrum.