- postępowania awansowe (konkursy)
- przeprowadzanie egzaminów doktorskich oraz przewodniczenie obronom rozpraw doktorskich
- postępowania nostryfikacyjne
- polityka finansowa Wydziału w zakresie uzgodnionym z dziekanem
- rekrutacja na studia
- promocja Wydziału
- strona internetowa Wydziału i media społecznościowe
- studia podyplomowe
- staże i praktyki studenckie (we współpracy z dziekanem ds. studenckich i jakości kształcenia)
- śledzenie losów Absolwenta (we współpracy z dziekanem ds. studenckich i jakości kształcenia)
- współpraca z Biurem Karier
- projekty B+R – koordynacja (we współpracy z dziekanem ds. nauki i współpracy międzynarodowej)
- działania w ramach tzw. trzeciej misji – edukacja prawnicza, wykłady otwarte
- cyfryzacja Wydziału z uwzględnieniem edukacji zdalnej (we współpracy
z dziekanem ds. studenckich i jakości kształcenia) - nadzór na funkcjonowaniem Intranetu oraz systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
- współpraca z interesariuszami Wydziału (we współpracy z dziekanem
ds. studenckich i jakości kształcenia oraz dziekanem ds. nauki i współpracy międzynarodowej) - koordynacja prac Rady Biznesu i Nauki przy Wydziale
- współpraca z Uczelnianym Centrum Innowacji i Transferu Technologii oraz Poznańskim Parkiem Naukowo-Technologicznym Fundacji UAM
- współpraca ze szkołami (we współpracy z dziekanem ds. studenckich i jakości kształcenia)
prof. UAM dr hab. Katarzyna Kokocińska
(61) 829-3129
katarzyna.kokocinska@amu.edu.pl
Stanowisko na UAM: profesor uczelni
Pokój 233 (II piętro) Collegium Rubrum, al. Niepodległości 53
Jednostka: Zakład Publicznego Prawa Gospodarczego
Dyżury w semestrze zimowym w r. a. 2025/2026:
- wtorki, g. 12:00 – 13:00, MS Teams
- piątki, g. 9:45 – 10:45, p. 233 Coll. Rubrum
Zapisy na seminarium magisterskie prof. UAM dr hab. Katarzyny Kokocińskiej prowadzi sekretariat Zakładu Publicznego Prawa Gospodarczego drogą mailową: anna.chojnacka@amu.edu.pl






