Konkursu Prezesa ZUS
Informujemy, że w tym roku odbędzie się czwarta edycja Konkursu Prezesa ZUS na najlepszą pracę licencjacką, magisterską oraz doktorską z zakresu ubezpieczeń społecznych.
Termin zgłaszania prac mija 30 września br.
Konkurs obejmuje następujące kategorie:
- najlepsza praca licencjacka,
- najlepsza praca magisterska,
- najlepsza praca doktorska.
Do czwartej edycji konkursu mogą przystąpić osoby, które w okresie między 1 stycznia 2021 r. a 31 lipca 2024 r. obroniły pracę licencjacką, magisterską lub doktorską na polskiej uczelni w dowolnej dyscyplinie naukowej.
Wymagania dotyczące prac:
- temat pracy powinien bezpośrednio dotyczyć ubezpieczeń społecznych,
- wymaganym językiem pracy jest język polski,
- pracę do konkursu można zgłosić tylko raz,
- zgłoszenia dokonuje promotor pracy lub kierownik jednostki naukowej, na której praca została obroniona.
Jak należy zgłosić prace do konkursu:
- Komplet dokumentacji na konkurs należy przesłać na adres konkurs_zus@zus.pl
- Dokumentację należy przesłać w formacie DOC lub PDF.
- W temacie albo tytule maila przekazującego dokumentację należy wpisać: „Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepszą pracę dyplomową”.
- Komplet dokumentacji obejmuje:
- egzemplarz pracy w wersji elektronicznej, tj. w formacie DOC;
- skan wypełnionego formularza zgłoszeniowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu;
- streszczenie pracy (maksymalnie 1800 znaków ze spacjami w formacie DOC lub PDF), określające cel pracy, jej główne założenia oraz ogólne wnioski;
- w przypadku prac licencjackich i magisterskich skan zaświadczenia wydanego przez władze uczelni potwierdzającego uzyskaną ocenę z pracy wraz z informacją o terminie obrony pracy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu lub według innego wzoru, który zawiera zakres danych zgodny ze wskazanym załącznikiem nr 2;
- krótki biogram autora;
- skan dyplomu ukończenia studiów lub nadania stopnia naukowego doktora;
- rekomendacja promotora bądź opiekuna naukowego pracy zawierająca informacje o walorach naukowych i aplikacyjnych pracy, które decydują o jej zgłoszeniu do Konkursu;
- opinia recenzentów pracy.
Ważne!
Zgłoszenia przesłane w formie papierowej albo na inny adres e-mail nie będą rozpatrywane.
Laureaci konkursu otrzymają nagrodę finansową, a prace zostaną opublikowane nakładem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Najważniejsze terminy to:
- 30 września 2024 r. – zgłoszenie prac do czwartej edycji konkursu
- luty 2025 r. – ogłoszenie laureatów
Regulamin konkursu wraz z załącznikami znajdziecie Państwo na stronie: https://www.zus.pl/uczelnie/konkurs-prezesa-zus-na-najlepsza-prace-licencjacka-magisterska-oraz-doktorska-z-zakresu-ubezpieczen-spolecznych
Kontakt do organizatorów konkursu: konkurs_zus@zus.pl oraz robert.marczak@zus.pl.