- Hyla A., Snap a Photo, Get Extra Money. Does the New Consumer Credit Directive Limit Online Advertisements Exploiting Consumer Vulnerabilities?, Cambridge University Press, w publikacji.
- Kokocińska K., Hyla A., The Social Pillar of Sustainable Development in the Consumer Credit Market – Does the Trader Turn into a Guardian of Social Values?, Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny 3/2025, w publikacji.
- Hyla A., Ocena zdolności kredytowej konsumenta jako narzędzie realizacji standardu zrównoważonego rozwoju w świetle projektu nowej dyrektywy o kredycie konsumencki
- W: Wyzwania dla prawa konsumenckiego w wymiarze globalnym, regionalnym i lokalnym, Namysłowska M., Podgórski K., Sługocka-Krupa E. (red.), 2022, Wydawnictwo C.H. Beck, s. 204-218, ISBN 9788382914078.
- Hyla A., Radkowska-Gizelska M., Modyfikacja wzorca umownego w usługach świadczonych drogą elektroniczną, Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego, 2022, vol. 885, nr 3, s.36-44, DOI:10.33226/0137-5490.2022.3.5.
- Hyla A., Obowiązek informacyjny wobec konsumenta jako narzędzie realizacji standardu zrównoważonego rozwoju W: Zrównoważony rozwój i europejski zielony ład wektorami doskonalenia warsztatu naukowca / Buzek J., Kretek H. A., Staniszewski M. (red.), 2022, Racibórz, Wydawnictwo Akademii Nauk Stosowanych, s.109-116, ISBN 9788395837234.
- Hyla A., Radkowska-Gizelska M., Zadośćuczynienie jako środek ochrony twórcy w Internecie W: Własność intelektualna i nowe technologie w Internecie w dobie społeczeństwa cyfrowego, Sieńczyło-Chlabicz J. (red.), 2022, Uniwersytet w Białymstoku, s.279-296, ISBN 9788374317351.
- Hyla A., Istota zadośćuczynienia oraz czynniki wpływające na jego wysokość, Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk, Studia Prawnicze, nr 2(222), 2020, s. 104-121. https://czasopisma.inp.pan.pl/
mgr Aleksandra Hyla
Stanowisko na UAM: doktorant






