- Scheibe A. , Strategie dystrybutorów sprzętu IT w dobie kryzysu, w: Ekonomiczne i etyczne aspekty kryzysu gospodarczego, [red:] R. Kamiński, J. Sójka, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Poznań 2013, s. 29-40, ISBN: 978-83-916740-7-9
https://www.archaegraph.pl/lib/l231bv/Ekonomia-kwiecien2021_ebook-krgrdw94.pdf - A. Scheibe, Media społecznościowe a możliwości integracji, Marketing i rynek, 11, 2014, s. 64-74. ISNN 1231-7853
http://www.marketingirynek.pl/archiwum/marketing_i_rynek_nr_11_2014,p1525939542 - Szymkowiak A., Scheibe A., Komunikacja samorządu terytorialnego ze społeczeństwem za pośrednictwem mediów społecznościowych, Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych, zeszyt 40/2016, s. 299-311
https://rocznikikae.sgh.waw.pl/p/roczniki_kae_z40_21.pdf - A. Scheibe Media społecznościowe w kreowaniu relacji z interesariuszami marketingowym wyzwaniem dla firm sektora ICT w Polsce, w E. Drozdowska (red.) Dylematy współczesnego zarządzania, Wyd. Naukowe PWN, Poznań 2016, s. 59-80, ISNN 0137-1428
dr Anna Scheibe
Stanowisko na UAM: starszy wykładowca
Dyżury w semestrze letnim:
- czwartki – g. 9.45-10.45, p. 3.2, CIN